Smutny pan z UPC


Każdy z nas udostępnia swoje dane kontaktowe wielu firmom. Po co? W celach marketingowych. Inną stroną medalu jest fakt, że w tych owych firmach są też żywi i prawdziwi ludzie. Oto przykład, że są prawdziwi:

[Telefon z ‪upc‬]
– Dzień dobry, dzwonię do Pana z firmy UPC…
– Dzień dobry.
– Mam dla pana świetną ofertę – mianowicie mam dla pana pakiet 'nazwa pakietu’ za jedyne 30 zł czy jest pan zainteresowany?
– Nie.
– Ale dlaczego?
– Nie mam w domu telewizora… – Nie miałem pojęcia jak mogą zranić te słowa.
[Smutny głos] – Jak to nie ma Pan telewizora?
– No nie mam. Nie potrzebuje takiego mebla w domu.
[Jeszcze smutniejszy głos] – To dziękuję za rozmowę.

Smutno mi, że pan z UPC jest smutny, że nie mam telewizora.